Mulla on tuolla lista linnuista joita oon nähny tästä ikkunasta.
Linnut  <---- Siinä linkki toukokuussa alkaneeseen havainnointiin lintubongauksesta. Olen listannut sinne Ikkunasta näkyneitä lintuja. (18 lajia tunnistettu tähän mennessä)
Olen tunnistanut niitä sekä Wikipedian että Lintukuva sivustojen avulla.
Lintukuva sivustolla on myös lintujen ääniä. Se vaatii toimakseen muistaakseni
Quicktime playerin jonka perusversio on ilmainen. Quicktime player

Lääkityksestä, työstä ja ressistä:

Pyysin keväällä että saisin jonkun muun lääkkeen kuin efexor:in kun kyllästyin sen haittavaikutuksiin. Sain sen sitten toukokuun alkupuolella eli aloitin cipramilin ja efexor ajettiin alas.
No minun perusluonne tuli esiin kun cipramil ei kohdallani toimi, joten hätä ja huoli kasvoi suureksi.
Ahdisti niin maan perkuleesti. mm:ssa maailman poliittiset, taloudelliset, ympäristökysymykset ja ihmisoikeus asiat rupesivat huolestuttamaan liikaakin.
Sekä oma rahatilanne. Hätä ja huoli kasvoi suureksi.
Siihen reagoin tavallaan terveesti hakemalla osa-aikatyötä jonka sain ja sinne menen nyt lauantaina. Mutta sitten huoli pärjäämisestä töissä kasvoi liian suureksi ja ahdistus ja ressi ottivat ylivallan. Aloitin uudelleen sen efexorin vaikka en tykkääkään sen haittavaikutuksista niin ajattelin ettei ole oikein muutakaan joten yritetään pärjäillä sillä ja käydä töissä että saisin raha-asioita kuntoon. Eikä ole oikeen muitakaan lääkkeitä jäljellä joita voisi kokeilla.

Näillä eväillä nyt eteenpäin. Toivon että jaksan ja pärjään siellä työssä se ois 2 päivää viikossa 6 tuntia kerrallaan. Ei sinänsä paha mutta mulle saattaa olla ainakin alkuun raskasta kun en ole vuosiin ollut missään töissä. Ja se että olen herkkä ressaamaan, toivottavasti tuo lääke nyt auttaa siihen.

Jep.