Maanisena tarkkailee kaikkia merkkejä, Lokit ovat  tulleet, lämpötila kiipee 10 asteen tienoille, Lunta ei nyt kyllä muutenkaan juuri ollut joten pälviä ei voi huomioida, mikähän lintu se tossa meni, oliko mustarastas???

Auringon valo lämmittää ihan oikeasti ja valoisa aika on niin paljon pidempi ku sillo saatana pimeyden keskellä.
Ja nyt ku kelloja siirrettiin niin se valaisee illalla tunnin pidempään. Vaikka mä oon sitä mieltä ettei kellojen siirto mitään auta, mä oon vieny niitä eri huoneisiinkiin eikä mitään tehoa. Luulen että ne siirtää aurinkoa eteenpäin.

Aa, maasta punkee sipulikasvien tuotoksia, narsissia ja tulppaania ja muuta sen semmoista, katselee lehtipuista ja puskista onko silmuja. Ja kun se vitun kesä tulee ei ole mitään tekemistä, kukaan ei lähde yöllä metsään kävelylle yksin ei uskalla. päivällä on kuuma ja ei tiedä minne mennä, sielu huutaa!!!! Juokse poika juokse.

Ja vittu mä juoksen levottomanan en tiedä mine, sinne tänne ja tonne missä se on mitä etsin???
En edes tiedä mitä etsin. Etsin kesällä kesää ja elokuussa saan otteen sillo ollaan jo loppusuoralla. Vittu.

Kaikki on niin vaikeaa ja aina on paha olla taidan ryypätä koko kesän parempi sekin o ku ahdistella kauniina kesäpäivänä kotona minne mennä.

Juokse poika juokse ja taas mennään,... En tiedä mihin mutta mä meen,...