Voihan Pirun vittu.

Soitin Faijalle,... En oo varmaan 22-vuoteen soittanu sille, enkä ollu väleissä 17-vuoteen.

Se puhu nii heikolla äänellä se on jotain 76-77 ikänen, hauras vanha ukko. yhä pelkään sitä ja olen vihainen kun se oli niin kauheen julma ja hullu ku mä olin pieni.
Voihan itku mikä kipu okli psyykkeessä ja kropassa sillo ja ny psyykkeessä. Kysyin että miks se o hylänny mut, sano ettei oo, kysyin miks se hakkas mua ku olin pieni nii ei se osannu vastat kysyin muistaako sano muistavansa. Sanoin että soita mulle kun on jotain sanottavaa ku ei ny pystyny sanomaan. lähetin numeroni tekstiviestillä sille.

Mun faija: Ainoo mitä se teki oli: Joko makas sohvalla päiväunilla tai oli töissä tai sit hakkas mua ja veljee. Mua se hakkas vaijerilla koko kropan veriseksi ja pani juoksemaan asun toa ympäri alöastomana nii että sen uuden vaimon lapset katto ku me juostiin (Veli ja mä) alastomina ja se seiso aina eri kulman takana ja löi remmillä kummallakin päällä ja risulla, remmin solki sattu pahasti ku se osu johonkin  luuhun.

Huhhu,...

Vittu mitä skeidaa mun lapsuus oli. Ihme että oon hengissä.




Pirulla on vittu.