Joo ei, ei enhän mä oo loppujen lopuks sit kuitenkaan kovin henkinen kaveri vaik niin oon luullu.
Kun kuuntelee itseään niin se mun henkisyys on ollu lähinnä sitä ettei oo ollu rahaa, sit on niinku yrittäny kääntää asian päälaelleen ja näytellä itselleen ja myös sit muille ettei mua paina maaliset huolet vaan oon henikisesti kehittynyt ja upea ihminen. Ei, ei mua kiinnosta mammona ei.

Vaan jooku, iha tosi, tekee mieli.

Tässä nyt esittelen teille sitten yhden haaveen.
197585.jpg
Kampin keskukseen liittyviä asuntoja parvekeet kohti ilta-aurinkoa.Nih,...
Sieltä ylimmästä kerroksesta saunallinen kaksio, joo se ois ihana ja ois uus talo kaikilla hienouksilla mitä rahalla saa. ja partsi jossa vois katella Hlesingin kattoja ja ilta-aurinkoa, voi svuddu ku tohonb ei taida riiittää ees tavallisen lottovoiton rahat,,.. Vittu rahalla saa ja bussilla pääsee,...
No jaa-a mitähä sitä sit??