Huah,... Kun en jaksaisi käsitellä näitä asioita mutta käsittelemättöminä ne vaivaavat enemmän.
Vituttaa aika ankarasti. Tajusin eilen illalla että mulla on älyttömästi itsevihaa. Tän saatanan masennuksen vuoksi, kun en saa sitä pois. Eilen oli mieletön halu hirttää itsensä, murskata itsensä. Tajusin ettei ole kyse niinkään itsemurhasta vaan kostosta itselle. Kauhea viha sisälläni. Haluan kostaa itselleni kun kärsin niin saatanasti, vittu nyt lopetat sen kärsimyksen tai mä tapan saatana. Käsken itseäni kuin ulkopuolista. ja heti vihainen itselle kun tuntuu vaikealta tai hankalalta. Tekis mieli vahingoittaa itseä mutta se sattuu muhun joten en voi. Löisin heti vasaralla päähän jos se ei sattuisi. Mä en osaa vielä erotella itsessäni olevia osia. Kuka mussa vihaa ja ketä?? Olenko moniosainen?? Mitä ihmettä se tarkoittaa?? Olen päällisin puolin kokonainen ja koossa oleva, nopella vilkaisulla. Masennustani ei näe nopealla vilkaisulla. Siksi monikaan ei ymmärrä tilannettani. Musta tuntuu että persoonani on sirpaleina, että olen jakaantunut eri osiin. Yksi osa vihaa toista ja joku kärsii siellä jossakin, mutta kuka minussa on kuka?? Itse ainaki olen se joka kärsii tilanteesta.