Tuli sitten katsottua tuo viimeinen ottelu. Kyllä veti tiukille kumpi voittaa. Olipa aikamoinen matsi. Italia lopulta ratkaisi rangaisuslaukauskilpailun itselleen. Olin Ranskan puolella. Katsoin koko turnauksesta ehkä 3-4 matsia.
Nyt se on ohi kun olisin päässyt mukaan tunnelmaan. Sama tän kesän kanssa. Nyt tänään pääsin vihdoin uimaan. ja kohta kesä on sitten ohi. Mutta olen todella iloinen että pääsin uimaan. Se oli suuri nautinto. Eikä muutenkaan ollut huono päivä. Olin ryhmässä ja kävin katsomassa kaveria sairaalassa. Aika hyvin vaikeasti masentuneelle ihmiselle.
Ajattelin tässä muutoinkin että, mun on pakko ruveta ajattelemaan myös positiivisesti ja katsoa mitä kaikkea mulla on, etten vajoa sinne Saatanan alhoon kokonaan. Siis tietoisesti herätellä itseä siitä negaatiosta Ja katsoa asioita niinkuin ne ovat eikä pelkästään väritettyjen lasien läpi.

Mulla on: Fyysinen terveys suht ok. Asunto uudesta talosta hyvien kulkuyhteyksien varrelta, jokunen ystävä, Ryhmät, hyvä ja mua tukeva sisko, Kolme ihanaa poikaa, ruoka on tähän asti riittäny,. tietokone nettiyhteydellä josta olin haaveillut vuosia ja luulin etten koskaan saa. Hyvä AA-kummi, hyvät kotiryhmät, asun turvallisessa maassa jossa on aika hyvä terveydenhuolto ja sosiaaliturva, Osaan Rakastaa aina välillä ihmisiä ja itseäni, mahdollisuus saada psyykkistä tukea monelta taholta, Lääkitys jonka valtio pääosin maksaa, Ja kaikkea mitä en edes ymmärtämättömyyttäni osaa tähän luetella. Hyvät suhteet lasten äitiin ja sen uuteen mieheen ja lapsiin.
kyllä kun näin kattoo niin mulla on paljon. Toki olen ihminen jolta pääosin vain puuttuu jotain että siinä mielessä hyvin katsottu asioita. Onnittelut itselle.
Rakastan.